ÄNTLIGEN!

Lässvacka måste vara bland det tråkigaste som finns (för oss bokmalar iallafall). Efter två månader av tragglande, hattande mellan böcker, lite tidningsläsande, en del TV-tittande och en hel del slösurfande kom mitt läsflow äntligen tillbaka i tisdags.

På Arlanda väntandes på flyget till Luleå plockade jag upp Alex Schulmans ”Att vara med henne är som att springa uppför en sommaräng utan att bli det minsta trött” och började läsa. Inget kämpande eller tragglande behövdes utan helt plötsligt kände jag hur jag sveptes med av texten. Åh, denna underbara känsla! Boken visade sig vara en vacker, lättläst tunnis (rec kommer) vilket uppenbarligen var precis vad jag behövde.

Hej, bokvärlden –  jag är tillbaka!

4 kommentarer

Filed under Boksnack

4 responses to “ÄNTLIGEN!

  1. Och jag var visst den första som fick säga – hurra! vad roligt att du är tillbaka.🙂 Mitt läsflow är tillfälligt stoppat pga Ninni Holmqvists Enhet som jag tycker är väldigt tråkig och seg. Men det kommer förhoppningsvis också tillbaka med nästa bok jag läser.🙂

  2. Bokbiten

    Tack! Fortsätter med fler lättlästa tunnisar för att hålla ångan uppe.

Kommentera

