Hur mycket väger Lars Noréns dagbok?

Det var utslagsfrågan i kvällens quiz och den ställdes till Beat up kid book club och ett gäng bibliotekarier jag tyvärr har glömt lagnamnet på. Fantastiska Helena kunde svaret så när som på 31 gram (rätt svar 1331 gr) så vi knep vår andraplats igen. Läs-Plattan rådde vi inte på, för de var alldeles för bra. Grattis till värdiga vinnarna!

Bästa priset var så klart ära (och idagt var vi lite mer stillsamt och ödmjukt glada), men det är ju väldigt trevligt att åka hem med en bokpåse i handen. 

Poesi och erotiska noveller tillhör väl inte direkt mina favoritgenrer, men hur är det med de andra två böckerna? Någon som har läst?

3 kommentarer

Filed under Boksnack

3 responses to “Hur mycket väger Lars Noréns dagbok?

  1. jag gillade verkligen Emma Ångström!

    • Bokbiten

      Kul att höra! Helt okända böcker kan ju vara oupptäckta guldklimpar.

      Men du, är det en ny bokblogg i vardande jag anar?

  2. njae. en väldigt vardaglig alltmöjligtblogg. men ägaren råkar ju dock vara boktokig, så det blir ju inte helt utan bok! är dock väldigt ovan fortfarande, det var så länge sen jag bloggade (:

Kommentera

