Stängt pga läskoma

Vi ses på andra sidan helgen! (Om inte världen går under imorgon, vill säga.)

2 kommentarer

Filed under Boksnack

2 responses to “Stängt pga läskoma

  1. åh, då antar jag att du fick tag på Agnes cecilia på annat håll? Själv läser jag huckleberry finn, varvar med min kamp 2 och ska snart sätta tänderna i stockholm rosé. ska du också på marmelad & prosa i veckan?🙂

    • Bokbiten

      Sorry att jag inte hörde av mig, men eftersom varken du eller jag var med på senaste träffen blev det smidigare att låna boken på biblioteket. Jag gillade den mycket och förstår att du vårdar ditt ex ömt!

      Jag läste sista snutten av Stockholm Rosé på lunchen och ikväll kommer rec. Utan att överdriva kan ju säga att jag kanske inte gillade den riktigt lika mycket… Men visst ska jag på Prosa & Marmelad på torsdag. Ses då!

Kommentera

