Tack men nej tack

Jeppe Brixvold, jag gav dig tiden det tog mig att läsa 50 sidor av din bok Brott & framgång men allt jag fick tillbaka var irritation över textens obegriplighet och en känsla av att vara korkad eftersom jag uppenbarligen inte förstår konstnärliga och ambitiösa romaner. Eftersom livet är för kort för att ägnas åt tråkiga böcker skiljs våra vägar här.

Om jag får bestämma ägnar vi morgondagens bokcirkelträff åt vinsippande och viktigt skitsnack hellre än att diskutera texten.

Lämna en kommentar

Filed under Bokcirkelbok

Kommentera

