Bokmässebakis

Så var mässan över för den här gången. Jag känner mig lite lätt bakis (mest pga sömn- och vätskebrist), trött och stelnackad (fick nackspärr lagom till avresan i fredags och har knarkat ipren hela helgen) men väldigt nöjd. Så många intressanta seminarier att besöka, så många trevliga bloggare som en efter en visar sig vara lika trevliga live som på nätet,  så många författare att lyssna på i montrarna och krocka med i mässgångarna, så många mingel att besöka (eller missa för att man åker till mässan för sent, morr!) och så sjukt många böcker att klappa på. What’s not to like, liksom?

Det är helt omöjligt att avgöra vad som har varit bäst med helgen, men jag konstaterar lätt att jag och bokmässan är BFF. Nästa år går jag all in och stannar alla fyra dagarna!

Och därmed övergår bokbiten.net till att vara en vanlig bokblogg igen efter de senaste dagarnas twitterbloggande. Bara en sista bild på det härliga myllret.

3 kommentarer

Filed under Bokmässan

3 responses to “Bokmässebakis

  1. Sjukt mycket folk! Nästa år ska jag se till att vara en av dem som är där:)

  2. Är rätt nöjd med att jag skippade golvet på lördagen faktiskt. Dock var det ju en del som var slut i montrarna på söndagen…

Kommentera

