Uppdatering

Minns ni den väldigt snygga kalendern som visade sig vara värdelös eftersom jag måste hålla i den med båda händerna eller pallra upp den med häftapparater och mobiltelefoner för att den inte ska slå ihop?

Well, man var bara tvungen att låta året gå en bit för att ryggen skulle bli lagom knäckt och skinnet mjukna. Nu, vecka 39, går det att ha den uppslagen på skrivbordet. Plötsligt händer det!

Jag kan dock tycka att 38 veckor av värdelöshet är svåra att väga upp med 14 veckors funktion, så nästa år blir det almanacka av annat märke (när får man börja fundera på att köpa ny för 2012, förresten? Utan att bli helt idiotförklarad alltså.)

3 kommentarer

Filed under Boksnack

3 responses to “Uppdatering

  1. Jag tycker faktiskt det går alldeles utmärkt att börja fundera på kalender för nästa år redan nu. Det brukar jag göra🙂

  2. Hehe..jag har redan börjat designa min hos personligalmenacka.se! Kan bara inte bestämma mig för hur jag vill att den ska se ut.

Kommentera

