Årets Nobelpris i litteratur går till…

…Tranströmer!

2 kommentarer

Filed under Lästa böcker

2 responses to “Årets Nobelpris i litteratur går till…

  1. Så märkligt att ingen har kommenterat här, men så underbart även så här flera dagar efteråt att Tranströmer vann. Och jag noterar att du har läst honom också. Jag jublade!

    • Bokbiten

      Men jag HAR ju inte läst! Poesianalfabet.

      Dock mycket glad ändå. Många många vars goda smak jag litar helt och fullt på tycker att det var rätt, så då tycker jag också det.🙂 Dessutom jättekul med en svensk.

Kommentera

