Kära blogg,

Jag har försummat dig ett tag. Det beror inte på att jag inte tycker om dig längre utan helt enkelt för att jag är inne i en period när jag jobbar mer än jag läser, och jag läser mer än jag skriver. Jag tänker dock på dig dagligen och läser kommentarerna som de trevliga läsarna skriver till oss.

När vi ändå pratar vill jag gärna säga tack också. Stort tack för att du har gett mig många nya vänner – en oväntad men mycket mycket trevlig grej jag aldrig hade trott när jag började blogga. Bara den här veckan har jag till exempel träffat både Lotta, Vixx, Loveina, Johanna och Therese. Alla trevliga och alla bekantskaper jag fått via dig och din kusin Twitter.

Vi hörs snart igen! /Carina

2 kommentarer

Filed under Boksnack

2 responses to “Kära blogg,

  1. En like på detta inlägg! Vi och bloggen väntar tålmodigt på att du ska få mer lästid och skrivtid.🙂

  2. Ja tänk ändå vad mycket bloggandet gett oss! Himla kul att ses, och hoppas att vi snart kan göra om det!

Kommentera

