Jaha, det var det det

Efter sju år slutar nu Daniel Sjödin som programledare för SVTs Babel. Sorgligt, tycker jag, eftersom DS mer eller mindre är Babel. Fredrik Virtanen skrev träffande på Twitter för en stund sen:

”Kommer sakna Daniel Sjölin. Söt, nördig och mycket klyftig.”

Jag hoppas att han får en bra efterträdare; gärna Jessica Gedin eller Johanna Koljonen om jag får bestämma. Och när jag ändå är igång och tycker saker vill jag även rekommendera Babel att stryka programpunkten ”dokudikt” som tyvärr aldrig funkade speciellt bra.

Lämna en kommentar

Filed under Boksnack

Kommentera

