Ikväll smäller det!

Så var det då äntligen dags. Ikväll kl 22.15 på SVT2 hälsar Jessica Gedin oss välkomna till en ny säsong av Babel och gäster i första avsnittet är Gunnar Ardelius och Per Hagman. Jag är taggad som sjutton och tycker att den nya tiden 22.15-23.00 är lysande. Så dags har jag kommit hem från träning/jobb/bio/fika eller vad jag nu har sysslat med på kvällen, men eftersom jag är nattuggla har jag ofta inte ens börjat tänka på att gå och lägga mig än.

Lycka till med premiären, Jessica!

1 kommentar

Filed under Boksnack

One response to “Ikväll smäller det!

  1. Hej Ursäkta att min kommentar inte helt hör ihop med ämnet Babel, men du är ju bokbloggare och läser mycket. Jag undrar om du vill svara på vår utmaning.:
    http://kulturbloggen.com/?p=50483
    Vore jättekul om du ville det.

Kommentera

