Jobba hårdare, Posten!

Idag är det recensionsdag för Eld och min RSS-läsare formligen svämmar över an blogginlägg om häxor. Eftersom mitt ex av boken verkar ha fastnat i något svart hål på vägen till mig är jag livrädd för spoilers och har knappt vågat klicka runt min vanliga internetrunda idag.

Därför hoppas jag nu på att posten lägger i en högre växel och pallrar sig hit med paketet omgående. Under tiden läser jag vidare i världens tråkigaste bok och hoppas att 1) det händer nåt i den snart eller 2) den tar slut någon gång. Gärna båda delarna faktiskt.

2 kommentarer

Filed under Boksnack

2 responses to “Jobba hårdare, Posten!

  1. Jag har inte heller fått mitt ex än. Hm, misstänker att brevbärarna själva lägger vantarna på boken istället för att skicka den till oss väntande bokbloggare.

Kommentera

