1 Bära eller brista

Sömnigare blogg än den här får man ju leta länge efter, så nu har jag utmanat mig själv och anmält mig till #blogg100 – alltså att blogga varje dag i etthundra dagar. Från takten jag har haft det senaste året (ett inlägg i kvartalet ungefär) är det en rätt… vad ska vi säga…. dramatisk tempoökning som ska till.

Well, det får bära eller brista! Antingen kommer jag in i bloggsvängen igen eller så är det kanske dags att dödförklara den här bloggen en gång för alla.

20140301-184857.jpg

2 kommentarer

Filed under #blogg100

2 responses to “1 Bära eller brista

  1. Tänker lite samma med min skolblogg ordklyverier.se

Kommentera

