3. Böcker i öronen

Jag köpte så vansinnigt fina örhängen från Etsy härom veckan! Små fina bokhögar gjorda i någon väldigt lätt lera. Tyvärr lyckades jag tappa det ena första dagen (Lille Skutt-buhuuuuuu för det) men jag tänker lätt beställa nya. Because I’m Worth it, etc… Tekannorna har jag i örsnibbarna as we speak och de sitter säkert.

20140303-130522.jpg

Säljaren jag köpte smyckena från heter Coryographies och hon säljer även halsband i form av tekannor och små små bokhyllor. Hon bloggar här.

Lämna en kommentar

Filed under #blogg100

Kommentera

